Water everywhere

Zase záplavy. Dnes jsem absolvovala tříhodinovou cestu do školy, protože 1. Lékařská fakulta UK byla snad jediná, která fungovala normálně, Všude jinde – na přírodovědě, na právech, na fildě – byůl zrušen provoz, (včetně přijímaček, zkoušek a státnic), protože doprava zkolabovala, a protože je potencionálně nebezpečné do postižených oblastí jezdit. Medici můžou chcípnout, ovšem. Takže jsem jela psát zápočtový test, cestou jsem koukala z okna vlaku s otevřenou pusou a mrazením v zádech, protože co jsem viděla, to byla fakt síla. Živel. Co člověk nadělá. Takže jsem ráda, že už jsem zase doma.

V okolních městech a vesnicích živě probíhá evakuace, tak doufám, že nám se to nakonec přece vyhne. Ale dobrá zpráva je, že želvy, tapíři a jiní osadníci Zoo, kterým to dlouho trvá, byli evykuováni s předstihem a jsou již v bezpečí. 🙂 Nemůžu se ubránit úsměvu, když si představuju evakuaci želvy. 😀

No, všude mokro, bahno, deprese, tak jsem si musela zpříjemnit život. Chňo, chňo. :))

7725220

~ by zuuuz on June 3, 2013.

Leave a Reply

 
