Iron rules

Whooa, to to letí, že. Mohlo mě napadnout, že se vrátíme ke svému blogu úderem letního zkouškového. 😀 Tedy – technicky ještě nezačalo, ale vzhledem k tomu, že se připravuju na předtermín, beru to už jako hotovou věc.

Here’s the deal. Dneska se mi zázračně úžasně neuvěřitelně podařilo udělat zápočet z fyziologie, který jsem v zimním semestru musela opakovat po tom, co jsem se na něj učila asi týden. V letním semestru jsem se na něj učila celé příjemné tři hodiny a mám lepší skóre než v zimě. Nepochopíš. Nicméně beru všema deseti. Odměnila jsem se novým blokem a gelovkami, abychs i mohla vypracovávat další otázky z chemie hezky stylově, když už jsem tak tvrdě pozadu. 😀

Noo, jenže blok není až taká motivace, víme. Mám pocit, že jsem genius, tím pádem bych rozhodně měla mít právo na šlofíka a prokrastinaci. Jenže zkoušku mám již za pět dní a nic takovýho..no. Děj se vůle boží, jdu se učit, ať si boží vůle myslí, že makám.

D. bude mít brzy přijímačky. Všichni se již těšíme. Ale myslím, že má pocit, že se ho od medicíny snažím odradit tím, jak popisuju ty hrůzy, co se mi s železnou pravidelností dějou. No, nesnažím, mám na práci jinej byznys. 😀

Zde aktuální foto. Bez ofiny. Pořád jsem z toho trochu amazed. Jde o to, že se už čtyři měsíce marně snažím objednat ke kadeřnici. Když jsem konečně vyšťourala svůj volný termín, musela jsem se rozhodnout, jestli půjdu radši ke kadeřnici, nebo k zubaři. Takže zubař. AchJO!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

~ by zuuuz on May 22, 2013.

2 Responses to “Iron rules”

  1. Gratuluju k fyziologii i genialite! 🙂
    A kam se presne D. hlasi? Hdne stesti!
    Ta neofina je dobra, jen je to asi trosku nezvykly, mas vetsi oblicej. 😀

    • No, na tu psychologii, tu má teď 3.6. a pak na medicínu, s tim že si myslim, že na ní chce nakonec víc. 😀 Trubka. …jinak ta biochemie zítra bude strašlivej trapas, achjo. 😀 jono, větší obličej a možná jsem trochu kulaťoulinkatější. ještě to musim promyslet. 😀

Leave a Reply

 
