Sophomore year.

Tak to zase začalo, ve velkém stylu, jak jinak.  Chodím do školy 18 dní a mám pocit, že na roadtripu jsme byli tak před čtvrt rokem. A opravdu to strašně letí, vždyť za chvíli jsou Vánoce! Ani nemám promyšlené, co bych chtěla já, natož co budu kupovat ostatním. 😀 Ale k věci.

Před začátkem školy a v prvním týdnu jsem stihla obnovit svůj společenský život, který byl zásahem anatomie silně ochromen. Díky prohibici jsem ochutnala nové .. “nápoje”, ke kterým se zaručeně nebudu vracet, provedla pod jejich vlivem několik věcí, na které nejsem příliš pyšná a..beru to jako zasvěcení do dalších dvou semestrů odříkání. 😀 No, teď v pondělí máme další akci, ale po ní jdeme normálně do školy, na 7.15, takže to beru jako náš vlastní risk a vlastní zodpovědnost. (Zažijeme to jednou a příště si akce přes rok asi docela rozmyslíme. :D)

Měla bych si zase zvyknout na režim. Dvakrát až třikrát týdně vstávám kolem pátý, tortura, a pořád něco jím, protože mám pocit, že potřebuju energii.

Včera jsem byla poprvé v životě v sauně v Kralupech. Tedy infrasauně, abych byla přesná. A bylo to fajn, budeme chodit s kamarádkou pravidelně! Akorát jsem teda po skončení vypadala jako humr v rozkladu. Ale nějak mi to nevadilo, jak do Kralup už nejezdím, přijde mi, že mě tam klidně můžou všichni vidět a.. what the hell. 🙂

 

Dokumentace – moc fotek nemám, protože nějak není čas ani síla fotit:

Oslava dvacetin kamarádek

 

Moje nejoblíbenější fotka z výstavy World Press Photo

 

~ by zuuuz on October 18, 2012.

One Response to “Sophomore year.”

  1. Ta fotka je husta! A to vstavani teda taky. Ja uz bych na akci vecer pred vstavanim nesla ani nahodou. 😀 Jaky to byl napoj? A cim je prospesna infrasauna? Ja zadnou saunu nemusim, ale mozna je cas to zmenit, koupila jsem nam k vyroci wellness den, tak tam infra 100pro bude….

Leave a Reply

 
