We wanna be free to do what we wanna do!

More champaigne for me, please. Ano, anatomie je z krku. Konečně. Zaslouženě. Pořád mi to moc nedochází, dnes v noci se mi zdálo, jak mě od tý zkoušky vyhodili a probouzela jsem se s nutkáním podívat se ještě na chemické dráhy mozku, aby mě neměli na čem nachytat, pak mi došlo, že už mě nachytat nemůžou. Zase na půl roku. Bezpečí. 😀

Hned v okamžiku, kdy mi došlo, že mám teď měsíc volno jsem začala domlouvat různá setkání a akce. A zároveň mi bylo nabídnuto, jestli s pár kamarády nechci tak na 4 dny jenom tak autem na roadtrip do Itálie. Že bychom si platili v podstatě jenom jídlo a benzín, ale ještě viděli moře a něco zažili před začátkem semestru. Hodně mě to láká, jenže s kurzy norštiny a tetováním se obávám, že bych to nezaplatila. Ale ještě o tom budu přemýšlet. 🙂

Tak jsem se  hned vítězně vyfotografovala. 😀

~ by zuuuz on September 5, 2012.

Leave a Reply

 
